lördag 30 januari 2010

utmaning.

Jag har blivit utmaaaaaaanad av Marit.

Reglerna ser ut så här:
A: Kopiera awarden på er blogg!
B: Länka till personen som gett dig awarden!
C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!
E: Länka till deras bloggar!
F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna award!

Då kör vi.

1. Jag är kittlig överallt.
2. Jag har gjort någonting ikväll som jag tycker är otroligt pinsamt.
3. Jag suger på matte.
4. Jag är galen i energidryck.
5. Jag gillar att sno Simons tröjor.
6. Jag har astma.
7. Jag hatar att städa och gör det ytterst sällan.

Och nu till vilja 7 som ska få denna Award av mig:

APRILBABE.BLOGG.SE
ELINBENGTSSONN.BLOGG.SE
SARINJA.BLOGG.SE
ANTOINE.DEVOTE.SE
WILDISTHEWIND.BLOGG.SE

KIBE.BLOGG.SE
JSRIVOLTELLA.BLOGG.SE

4 kommentarer:

  1. haha awesome :D
    jag suger också på matte
    Galen i energidryck
    har astma
    Hatar städa
    och är mega kittlig :o

    SvaraRadera
  2. ...vad för pinsamt har du gjort ikväll ? :D
    förresten, ska vi ta och städa ditt rum snart eller? :) puss på...åse!

    SvaraRadera
  3. sv: åh tack :D då får vi städa snart :)
    HAHAHAHA ett litet märke kanske? men lilla åse då <3

    SvaraRadera
  4. sv: haha...jo jag såg det :)

    SvaraRadera

vad tycker du om dagens bild/bilder?