lördag 2 januari 2010

ONÖDIG TEXT (!)

Ja men då var man hemma ifrån ett roligt läger.
Hemma ifrån en lyckad Road Trip med fina människor av olika slag! Fniss.
Jag har inte packat upp ännu... vilket alla kan ha sin delade mening om. Dom som känner mig väl vet nog hur jag fungerar när det kommer till sånt. Packa upp o städa o sånt.
Jag saknade Frida asmkt på roadtripen. Och Jenny. Var rätt så annorlunda utan dom faktiskt!
Jag dygnade också ska ni veta... andra natten! Eller... var det tredje? Jag minns inte... resulterade iaf i att jag var sur och trött hela den dagen. Fast sov på eftermiddagen i bussen o vaknade till lagom till kvällen, så jag var glad!
Inte tagit några som helst bilder, hade inte med mig nån kamera, men Lovisa har lagt in några och kanske kommer lägga in fler, så kolla där ist.

Hmm... Nu bara sådär funderade jag på om jag kanske ska byta till blogg.se
För då kan man ju ha störe bilder och sånt. Men då ska jag verkligen be nån smart människa att lära mig om hur man gör innan, så allt blir rätt. Hmm. Bara en tanke alltså.

Dagen idag spenderades med en söt Frida i kinna också, mysigt var det! Och jag ska skaffa töjning i ena örat har jag bestämmt! Kosta vad det kosta vill... eller nåt!
Jag och Frida träffades iaf och var med varandra i typ... hmm. Från klockan 14.27 till klockan 17.07. Fniss.
Vi åt först lite mat på DONKEN (!) för att vi är så coola. Sen gick vi in till kinnacentrum... där vi gick runt. Jag köpte franks. Frida köpte tuggummin. Japp. Så vart det!

Imorgon ska jag dra ut o fota! Jag svär! Eller, aa, inte för att jag lovat nån att fota utan för att det känns som en evighet sedan och det är bra för mig! HAH!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

vad tycker du om dagens bild/bilder?