torsdag 28 januari 2010

OS

Idag var dagen. Japp.
DAGEN DÅ..... OLYMPISKA SPELEN PÅ LETEBO TOG SIN BÖRJAN TIDIGT PÅ TORSDAGSMORGONEN.

Och nej, jag tänker inte skriva ett lååångt inlägg om vad vi gjorde. För vi gjorde väldigt mycket.

Jag hade Matteus i mitt lag, säger en del huh? Sen hade jag Alice och Ann, (tur det!) Elias som var vår duktige "ledare", Frida, Linnea, Jakob, Jeanette, Jonathan och slutligen.... ELIN!
Elin... en söt liten tjej kan man tro. Men oj vad farlig hon var alltså. Väldigt fientlig emot dom som inte tillhörde vårt lag också. Vi kallade henne för den lilla Nasisten... sad but true.
Vårt lag fungerade bra ihop... HAHA! Jo men. Det gjorde det faktiskt. Vi ägde alla...... kom ju på sjunde plats och allt! Haha.

Jag är assugen på godis. Ska nog dra mig ner till ica och slösa pengar på fett och socker, låter väl bra?
JAG ÄR NYTTIG... OCH JA! JAG RAMLADE LITE IDAG I SNÖN....... SO WHAT?!
Jag ska söka hjälp. Ni kan va lugna.

2 kommentarer:

  1. Jag skulle ju ha åkt skridskor.. :X
    Ska du följa med mig och min bästis Robotfot och köpa klubbor snart?
    /M

    SvaraRadera
  2. utmaning på min blogg åse :)

    SvaraRadera

vad tycker du om dagens bild/bilder?