onsdag 20 januari 2010

IPREN HJÄRTA MEJ

Hallå Hallå du som läser min blogg... ska vi.... myyysaaaa?
HA HAHAHA HAHAHA!
(säkeeeerrtttrt bara jag och Alice som skrattar)

Monstret är ute och åker idag. Överallt typ. Monstret är en såndär stor maskin, som vill likna traktorn, och som skottar undan all snö. Blev ju nästan ihjälskottad idag när jag klev av bussen!
Och gubben som styrde monstret, som är det största monstret, (typ som källarmonstret fast istället monstrets förare monstret) hånskrattade och log äckligt emot mig där jag stod i diket med snö upp till knäna. Så ja, monstret o största monstret gillar vi inte!

oj vad stora snöflingor det e som virvlar runt utanför mitt fönster :o
ASSTORA!
random.

Idag är det onsdag. USCH! Hatar ju onsdagar. Nu är jag ju visserligen hemma och har det mysigt i min säng. Men annars... LEKTIONERNA I SKOLAN TAR DÖD PÅ EN!
Så får man bara korta små raster. Hinner ju knappt krama på Simon alls :(
Aja, imorgon e det toooorsdag och ja, dom är ju helt okej. Ingen tyska iallafall så jag är lycklig!
Och på fredag ska "vi" åka skridskor "igen". Varför jag skrev " var för att jag inte åkte sist, och kommer inte åka på fredag heller. Har pratat med Josefine och förklarat att jag inte kan åka alls. Helt seriöst. Det går liksom inte. Hon visste det redan mycket väl, och såg ju vad som hände sist när jag bara skulle gå ut på isen och gå lite. Men ja. Jag föll istället och ena mitt byxben var genomvått resten av dagen.


ÅH!
Jag bara älskar att vara jag ibland...


steeeeeeeeeeekarpose, fredriiik!
"WHAT'S OOOON DUUUUUUUUUDE?!"
















1 kommentar:

  1. hallåhallå alicia, sk-k-k-k-k-kaa vi ha liite fredaagsMYYYYYYS?

    SvaraRadera

vad tycker du om dagens bild/bilder?