tisdag 2 februari 2010

Sehr gut

Jag vet att min blogg blivit astrist vilket beror på kamerabrist!
Haha.
Så jag skriver istället... Skriver vad jag gjort under dagen and so on.

Jag var nyss nere och beställde Simons present, ist gonna be awesome!
Idag på tyskan såg vi klart den grymma filmen, die welle!
Slutade piss dock... rip Tim.
Sega lektioner hade vi idag iallafall. Och imorgon är det onsdag, den segaste dagen på hela veckan... förutom söndagen möjligtvis.
Simon hade på sig min svarta plyschtröja idag. Och han var jätte fin i den. Fniss.

Imorse runt fyra så drog far iväg till New York. Jag är så avundsjuk att jag snart spricker! JAG VILL MED DIT!
Yeah well... being a teen sucks some times!
Men nu ska jag faktiskt vara en såndär typiskt tonåring och göra ovettiga saker!
Ja, jag ska nämligen mysa ner mig här i min säng, kolla vänner (oj vad längesedan det var jag tittade på den serien!) och proppa i mig neverstop och coca cola!
WIHOOOO!

imorgon fyller Simon 16 hihi. Därför ska jag, Matte och Chrille hem till han och käka tårta. Oh yes, vi tre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

vad tycker du om dagens bild/bilder?