tisdag 16 februari 2010

LOVE-is-any-number-of-emotions2









































































Iförregår var Simon häääär! Vi är med varandra varje dag så det var väl ingen direkt nyhet. Men vi varierar med att vara här och hos honom. Gulligt. Mh jag vet. Jag var hos han nyss med, klockan är 00.22, men hade tänkt berätta om i måndags. Bilderna ovan.


Iförregår var vi iaf här hemma hos mig, det var mycket mysigt. Så fort han hade kommit hit började jag ta en massa kort på honom, hihi... Han var inte så glad över detta men började efter en liten stund att ta en massa kort på mig också.
Det spårade ut lite sen... ja, vi tog en hel drös med cpkort på oss. Haha!
Och spelade in en massa cpfilmer med min mobil. Vi skickade en utav dom till Dess.
HAHAHA! Stackars lilla gummaaann...

Lite senare på kvällen, eller ja, in mot natten så bestämde vi oss för att titta på en film. Så jag tog fram alla brända filmer jag hade i mitt rum, så började vi gå igenom dom.
Och det visade sig att Simon ville se på Björnbröder 2 vilket fick mig att gråta av glädje!
Ja, jag är lite galen i dom filmerna.
Så vi satte på den filmen och det var så mysigt. Vi åt glass också. Men jag blev inte så förvånad när simon somnade efter halva filmen. Haha. Det var ganska väntat... Men det var bara att pussa lite på honom så vaknade han.
Vi hade en helmysig kväll/natt!<3

2 kommentarer:

  1. sötnosar :D
    sv: haha alltså jag vet inte vad det är med mig, jag har ätit hur mycket som helst den här veckan!

    SvaraRadera

vad tycker du om dagens bild/bilder?