onsdag 2 december 2009

ladidedidoo

Idag fick jag vaccinet. Gick bra, kändes ju ingenting, blev inte yr eller nåt efteråt. Armen är inte ens öm, så jag är väl en av dom få som inte fick några biverkningar.

Känner att jag fryser asmycket dock! Beror på det kalla vädret ute och brist på fungerande element i mitt rum. Men ska snart ner och hämta ett litet värmeelement som man lätt kan koppla in!
Dricker julmust denna kväll och mumsar vinerbröd vilket jag väldigt sällan gör. Aldrig tyckt att det vart särskilt gott, men domhär billiga ifrån ica va asgooooaa!
Och kommer lägga in lite bilder senare. Bilder jag fotade idag (med vår kamera) när jag va hemma med världens förkylning... Jätte fina bilder! Hihi.


En bild ifrån förra året i början av december... Lite tråkig kanske men tycker den är så fin ändå. Dimman och allt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

vad tycker du om dagens bild/bilder?