fredag 6 november 2009

HOSTHOSTHOST, i ett vitt hus##

Gah jag vill ha en kamera asmkt... buhu....
Idag mår jag sämre... hostan e värre, hur ska dett sluta? :/
yeah well... jag har julmust, varma raggsockar och trevligt smssällskap så jag klarar mig fint.


Lite bilder ifrån en solig dag i slutet av september, på en rast med underbara människor.
Haha, älskar dom här bilderna!
Lovisa visar sitt riktiga jag.... och gör "JAG SER LJUSET JOOONATAAAN" blicken på fotot med en galen Dess.. Michaela blir livrädd när barnet närmar sig henne så hon gråter sedan ut tätt intill Dess. haha. LOVE IT!




























1 kommentar:

  1. OYEAH! min väska äger upp den där bilden:P
    hehe.. läskiga barn, längtar verkligen inte efter att se henne igen ><
    mer? mer? mermer? MEER!

    SvaraRadera

vad tycker du om dagens bild/bilder?